lördag 22 december 2012

Julmyser!

Nu har även jag julledigt några dagar. Peter och Alva började julledigheten igår medan jag jobbade. Men jag slutade redan klockan 14 så vi fick ju nästan en dag extra tillsammans.

Idag har vi varit på stan och shoppat de sista julklapparna, träffat Tomten och lämnat önskelista, bakat pepparkakor och fick även ihop ett fönsterhjärta:)

Igår fick Alven ett jättefint fönsterhjärta av min snälla kollega på jobbet och jag fick lust att baka ett jag med ikväll. Det får bli en julklapp till någon vi tycker om :)

Julklappshögen under granen bara växer och växer! :) Härligt! God jul på er alla. Nu ska jag njuta av julen ett par dagar!

1 kommentar:

Mormor och morfar sa...

Jättegoda pepparkakor! Det fina pepparkakshjärtat hänger så fint i vårt kök. Tack, Alva!